Sunday, 30 December 2012

(BW) Sayang KEMA Banyak-2!

Tajuk nak gempak je kann,? hahaha 
Alkisah bermula bila aku teman dia pergi cek mata kat bangunan UMNO haritu, then adik aku asyik call aje suruh balik + aku kerja kan. then, maybe dye rasa bersalah, then dye cakap nanti dia belanja novel, hahaha 
sukanya...sukanya... ^_^
thank you kema! ILY
Ni la novel yang dia belanja tu. memang dah plan nk beli, sampai2 terus grab novel ni plus aku beli lg satu novel.
sukanya! tapi, mama cakap aku greedy, hahaha 
beli banyak2 tapi tak bace. 
Duhai mama tercinta! bukan tak bace, busy , yela.. kerja kan. hehe
dulu mase aku sekolah, aku boleh habiskan satu novel dalam 6-7 jam, tapi kini, setelah  kerja, satu novel tu seminggu! huyooooo! lama gila kan, rase mcm. erghhhhhhhh!
Frust kot tak dapat habeskan dalam mase yang cepat. hurmmm
Anyway NUR AKMAL BINTI IBRAHIM

Aku sayang kau sangat2. moga persahabatan kita kekal selamanya.jangan lupakan aku tahu bila dah sambung belajar nanti. nanti belajar rajin2 supaya dapat jd veterinarian yg baik, jangan garang2 lagi taw, nanti FUTURE HUSBAND kau larikkk! kehkehkeh


#NOTAKAKITANGAN

1) Kema kau lupa sign buku ni tadi, nanti aku dah balut, aku datang umah kau mintak sign okay? heeee~ *kenangan tu weyyy* nnti aku blh tunjuk kt my children, ni auntie kema diorang yg bagi, hahaha xD
2) Hope can get my suara asal balik, ohmyyyy! sakit+malu cakap dgn suara serak camni.
3) Entry jenjalan kat SUNWAY PYRAMID akan diupdate kemudian, tengah carik file gambar,entah mana ia menghilang. 
sekian. :D

No comments: