Thursday, 29 November 2012

P.L.K.N


kami wira-wirawati negara. tiba masa kita berjasa. 
*okay!enough,suara aku sedap sangat,mahal tuhhh.

before aku karoke kat sini, lets get to the topic, :)

PLKN.  mungkin satu perkataan yang digeruni sebahagian pelajar2 tingkatan 5 *macam aku mula-mula*
tapi mungkin satu perkataan yang dinanti-nantikan oleh sebahagian student form 5 ni,tapi malangnya, kebiasaan yang berlaku, apabila nak sangat pergi, tak dapat pergi, *kecewa*  yang taknak pergi tu lah yang akan dapat pergi. *kecewa jugak*

rasa mula-2 bila dapat tahu kena pergi tu, perghhh! keciwa gilerr wa cakap sama lu,kutuk-kutuk,nape name aku yang terpilih? yang nak sangat pergi tak dapat pulak, *sedih*


tapi,sekarang ni, aku redha je,,mula tu, aku hope dpt yg first group, tapi tak dapat, okayy la kan. kalau dapat yang kedua atau ketiga boleh mintak tangguh kalau tengah study kan? *eh! boleh ke?*


haaaaa! nampak tu,besar punya aku tepek, kalau tak nampak jugak, sila ke hospital mata yang berhampiran. terima kasih. :)













#notakakitangan:

 (1) actually aku nak update pasal day out lepas SPM, tapi pic dekat camera kwn aku, nanti baru update lepas dapat memory card. xD

 (2) to ifa yang comeyy jangan sedih2 kayy, doakan untuk dia agar dia tenang kat sana,i will always behind u to support u in ur life, dont feel that you are alone in this world, thats use of friend dear. ILY 

No comments: