Wednesday, 7 December 2011

CONTEST BLOG SIMPLE BY BUBU




hallo bloggers...nadia join contest lagi...jom join?



RULES :
  • Wajib follow blog BUBU.
  • Like fanpage. Klik like di sidebar, atau di sini.
  • Buat satu entri mengenai contest ini. Tajuk contest mestilah : Contest blog simple by BUBU. Tempek banner di entri tersebut.
  • Buat satu slogan.. "Saya suka blog yang simple kerana..." /ayat kau tak boleh lebih dari 30 patah perkataan\
  • Tag 2 orang blogger. Pastikan diaorang tahu.
  • Dah siap ? Coment entri korang di post ini. Sesiapa yang post kat shoutbox, tidak akan di layan. Ulang suara, aku tak layan.
  • Lastly, makesure syarat-syarat contest ni korang buat. Kalau tak, penyertaan korang automatik akan terbatal. Harap maklum.




    tarikh tutup=20 dec 2011


    slogan saya= saya suka blog yang simple kerana ia tak menyusahkan saya dan juga bloggers yang lain..selain itu,ia nampak kemas dan teratur..


    TAGGED ---> CIK KATIE dan CIK AZFA

No comments: