Friday, 14 October 2011

H.A.D.I.A.H .

assalamualaikum...
konichiwa.!!
ary ni aku nak share psal maksud disebalik hadiah yg korang dpt....
wohhooo...hadiah...surprise,,,...seronok...weeeee~
hehe *excited plak

   JAM TANGAN… … … Tanda meningati setiap masa dan waktu.

    CINCIN… … …. … .Tanda ikatan kasih yang abadi.

    GELANG… … … … .Tanda mesra

    RANTAI LEHER … … .Ikatan cinta yang perlu perhatian.

    SUBANG… … … … .Tanda penghargaan dan penghormatan.

    KASUT… … … … ..Sentiasa mengambil berat/prihatin.

    PAKAIAN/KAIN. .. … .Semoga kasih berkekalan dan dekatselalu.

    PAYUNG… … … … .Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.

    MINYAK WANGI… … .Tanda cinta

    BINGKAI GAMBAR… ..Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.

    BUKU… … … … … Bersifat terbuka dan bertolak ansur.

    BUNGA… … … … … Tanda perkenalan dan tanda sayang

    COKELAT … … .. semanis cintamu.

    LAGU/CD/KAD UCAPAN … … … mengabadikan cinta

    SEJADAH DAN ALQURAN… … … tandanya kekasihnya ituvmenyayanginya dunia
    dan akhirat.


dan yg paling berharga sekali dalam dunia niyh....
    MASUK MEMINANG....... . . . . . ......tandanya si dia sirius n mmg sirius...

haha...ape2 la kan..bosan kan......???
aku pnah bg hadiah bingkai gambar at ssorang niyh...tp mse tuh aku tataw mksud disebalik pmberian hadiah ni...
and..aku rase dye pon takttaw an....bgoslah...
kang dye ingat aku suke dye plak..kihkihkih

okay r dlu.....nt aku update resepi kek batik n sandwic yg aku buat....
amek gambar sekali....
see yaa~
                                                   *for you..hope u like it..hehe :))

No comments: