Friday, 28 October 2011

GANGGU. . !!

#sesiluahanperasaan#
NUR NADHIRA NATASYA !!
apasal ko suke sangat ganggu kehidupan peribadi aku??
aku tak pernah pon kacau ko....
tolong lah!!
hormat cket privasi aku kalo ko taknak hormat aku sbgai kakak ko pon....
aku cket pon tak pernah ganggu kehidupan peribadi ko.....!!!
kenapa!!!!
ape masalah ko ngn aku??!!
kenapa ko ganggu hidup aku?!!
kenapa ko meti nak tahu ngn sape aku kawan n sume2 hal aku????
ko ingat aku ni prempuan yg tak tahu jge maruah ker???
sepatotnyer aku yg kne tgok ko kwn ngn sape...kuar ngn sape....tp cket pon aku tak ganggu ko....
ko ade pkwe pon aku tk ganggu...tp ble aku ade pkwe...ko kecoh giler??!!!
apasal??aku tak layak ker nk ade pkwe??
ko pk ko je yg lawa*nak tmuntah AKu*...
TOLONGLAH...kalo setakat muke je lawa perangai buruk baik simpan je muke lawa ko tu dm jamban..
buat semak aje....
pergi dari hidupp aku kalo ko cume nk ganggu aku!!!!!!
aku tak suke ko ganggu hidup aku!
tolonglah hormat aku!!
tolonglah hormat privasi aku!
mcmne kalo satu ary nt ad org yg sebok2 hal ko...mesti ko rimas an....
TOLONGLAHHH~
jangan GANGGU privasi aku lagi!!!!!!
aku tak suke!aku benci!!!

^mood-mcm nk bnuh org!^

No comments: